Darmowa dostawa od 199zł !

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

    Twoje imię i nazwisko

    Twój adres e-mail

    Temat

    Twoja wiadomości (opcjonalne)

    Tak , zakupu w naszym sklepie można dokonać bez rejestracji. 

    Należy zaznaczyć nie pamiętam hasła, wówczas zostanie wysłany mail z resetowaniem hasła. 

    Należy wejść w moje konto, zakładka szczegóły konta i tam będzie możliwość zmiany. 

    Należy wejść na moje konto. Tam będzie możliwość rejestracji. 

    Tak, należy wejść w moje konto po lewej stronie jest zakładka adresy, należy nacisnąć edytuj i zmienić dane na właściwe. 

    Zamówienie można złożyć poprzez stronę, telefonicznie lub drogą mailową.

    Tak, należy podać adres dostawy w komentarzu lub skontaktować się z nami telefonicznie. 

    Tak, lecz prosimy o informację od razu po złożeniu zamówienia o zmianach drogą mailową bądź telefonicznie.

    W tej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu wyjaśnienia sytuacji. 

    Nie prowadzimy wymian, należy dokonać zwrotu i odesłać do nas produkt . W międzyczasie można dokonać ponownego zakupu na poprawny przedmiot. 

    Tak, podczas zamówienia należy wypełnić pole do faktury. 

    Standardowy czas wysyłki to 1-2 dni robocze. 

    Koszt jest uzależniony od wyboru kuriera. 

    Zamówienie należy złożyć i opłacić do godziny 13:00

    Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymują Państwo maila z informacją, że zamówienie zostało wysłane. 
    Można również skontaktować się z nami telefonicznie : 537 601 802 i zapytać jaki jest status. 

    Niestety nie. W soboty można jedynie odebrać zmówienie w sklepie stacjonarnym. 

    Należy wypełnić protokół szkody na stronie przewoźnika i przesłać go nam wraz z numerem zamówienia na adres reklamacje@locker.com.pl

    Tak, należy napisać do nas w wiadomości podczas składania zamówienia kiedy towar ma zostać wysłany lub po złożeniu zamówienia skontaktować się telefonicznie. 

    Niestety kurierzy nie mają obowiązku aby kontaktować się telefonicznie przed dostawą. 

    Tak istnieje taka możliwość. 

    Zapłacić można przelew tradycyjnym, metodą BLIK, Paynow oraz wybrać opcję wysyłki za pobraniem. Jest również możliwość opłacenia zamówienia w naszym sklepie stacjonarnym.

    Należy ponowić płatność, jeśli dalej będzie występował problem można złożyć nowe zamówienie lub skontaktować się z nami telefonicznie. 

    Jest to szybka i bezpieczna płatność.

    Czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni, lecz staramy się aby jak najszybciej rozpatrzyć każdą reklamację. 

    Każdy produkt można zareklamować w ciągu dwóch lat. 

    Należy zapakować reklamowany przedmiot i odesłać na adres: Locker ul. Generała Franciszka Kleeberga 10 15-691 Białystok. W paczce proszę umieścić formularz reklamacyjny.

    Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu reklamacyjnym. 

    Należy skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

    Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta są dwie opcje:
    Jeśli reklamacja zostanie uznana – wysyłka nowego bądź naprawionego produktu lub zwrot pieniędzy.
    Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie – klient na własny koszt musi pokryć kuriera zwrotnego i odebrać od nas reklamowany produkt. Może również napisać oświadczenie abyśmy zutylizowali produkt. 

    Zwrotu z zagranicy można dokonać na takich samych warunkach jak zwrot w kraju. 

    Każdy produkt na stronie ma wskazany przewidywany czas dostawy, który może ulec zmianie zależnie od wyboru sposobu dostawy. Przewidywany czas dostawy składa się z: czasu wysyłki oraz czasu transportu. Czas wysyłki to czas, który potrzebujemy na skompletowanie zamówienia i przekazania go do firmy przewozowej. Czas transportu to czas, w którym zamówienie zostaje dostarczane do Ciebie przez firmę przewozową.

    Czas dostawy zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych.

    Tak można, sklep stacjonarny mieści się w Białymstoku. 

    Należy wypełnić protokół szkody i odesłać nam drogą mailową na reklamacje@locker.com.pl w tytule podając numer zamówienia.

    Zamówienie zostało podzielone na więcej paczek ponieważ, gabaryty towaru przekraczają dopuszczalny wymiar paczek kurierskich. 

    Darmowa dostawa obejmuje wszystkie firmy kurierskie jakie są dostępne na naszej stronie. 

    Niektóre produkty nie mogą zostać wysłane kurierem, ponieważ przekraczają dopuszczalne wymiary paczek. Wówczas możliwy jest jedynie odbiór osobisty.  

     

    Niektórzy przewoźnicy umożliwiają płatności kartą przy odbiorze paczki. Wśród nich są m.in.: Kurier DPD, Kurier Poczty Polskiej. W takiej sytuacji, zawsze prosimy o kontakt z kurierem.  

    Tak można. Wówczas prosimy o kontakt drogą mailową. 

    Oczywiście, prosimy o kontakt mailowy, z listą towarów który Państwa interesuje wtedy też zostanie wystawiona proforma do opłaty.

    Koszt docięcia to 15,00 zł.